Adăugat de: APIIP
/ office@apiip.ro
COMUNICAT DE PRESĂ
PRINT&SIGN 2019, târgul de tipar digital pentru Europa de Sud-Est,
a înregistrat o creştere de 20% a numărului de vizitatori
Cea de-a 15-a ediţie a PRINT&SIGN, târgul de tipar digital pentru Europa de Sud-Est, s-a bucurat de un real succes: numărul vizitatorilor a fost de peste 6000, ceea ce înseamnă o creştere cu 20% faţă de ediţia precedentă!
Cei mai mulţi vizitatori au fost din categoriile top management (41%) şi middle management (37%), urmaţi de specialişti (22%).
În ceea ce priveşte domeniile din care au provenit vizitatorii, cei mai mulţi au fost din marketing, publicitate şi media (22%), producţie publicitară (21%), tipografii (12%), industria textilă (10%), arhitectură şi design (5%) - care au fost, de altfel, şi principalele domenii targetate de organizatorul expoziţiei.
Cei mai mulţi vizitatori* PRINT&SIGN au fost interesaţi de produse din categoria tiparului digital (35,12%), tipar pe textile (22,32%), producţie publicitară (21,98%), large format (16,18%), tipar industrial (15,58%).
PRINT&SIGN 2019, o ediţie de succes:
zeci de echipamente inovatoare vândute pe toată perioada târgului
lansări în premieră mondială, în România şi în străinătate, simultan
250 de echipamente în funcţiune pe toată perioada târgului
150 de expozanţi din 11 ţări au ales să-şi prezinte produsele la PRINT&SIGN, cel mai important târg de tipar digital din regiunea sud-est europeană
500 de branduri locale şi internaţionale
demonstraţii live spectaculoase
speakeri locali şi internaţionali – printre care Mark Jarvis, un adevărat guru în tipar digital, şi Dio Boacă, lider naţional în publicitatea digitală out-of-home - au prezentat tendinţele în printul digital pe textile şi soluţii prin care îţi poţi pune în valoare brandul tău, cu ajutorul afişajului digital
PRINT&SIGN 2019 (9-12 octombrie) s-a desfăşurat împreună cu DIGITAL SIGNAGE Show, expoziţia de display-uri digitale şi tehnologii interactive şi CORPORATE GIFTS Show, singura expoziţie din România pentru industria de promoţionale.
Cei mai mulţi vizitatori* ai celei de-a doua ediţii DIGITAL SIGNAGE Show au fost interesaţi de următoarele categorii de produse: sisteme digitale de afişare, digital signage (65,71%), videowall (46,43%), ecrane LED (42,86%), display-uri large format (41,43%), touchscreen-uri (39,64%), sisteme interactive (35,36%).
Produsele cu cea mai mare căutare* din cadrul CORPORATE GIFTS Show au fost agendele, calendarele şi block-notes-urile (69,25%), cutii şi pungi (53,73%), obiecte promoţionale high-tech (51,86%), obiecte promoţionale de semnalistică şi comunicare vizuală (50,93%), textile promoţionale (50%).
Vezi galeriile foto şi video pe www.printsign.ro, www.digitalsignageshow.ro, www.giftsshow.ro .
--------------------------
*din cei peste 6000 de vizitatori, mai mult de jumătate au răspuns la întrebarea “Ce categorii de produse căutaţi la PRINT&SIGN/ DIGITAL SIGNAGE Show/ CORPORATE GIFTS Show?”